הצג בתוצאות הסקר: מה דעתכם על ההצעה?

מדרגים
2. אין באפשרותך להצביע בסקר
  • בעד

    2 100.00%
  • נגד

    0 0%
  • נייטרלי

    0 0%
תוצאות 1 עד 3 מ 3

אשכול: הצעה למערכת שתחליף את פערי רמות

  1. #1
    Junior Member הסמל האישי של danielb32
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    20

    הצעה למערכת שתחליף את פערי רמות

    אהלן חברים,
    באתי לדון איתכם על בעיה שלדעתי עברה בקרב הקהילה לתקופה רחבה.
    האם פערי רמות עושה את העבודה?
    דבר ראשון, מה המטרה של פערי רמות.
    בעבר הוא נועד היה להגן על משתמשים יחסית חלשים, ממשתמשים חזקים, אך כיום כפי שיודעים פער של 10, בהחלט מספק הגנה אבל באותו מידה מגביל יותר מדי את האפשרויות לתקוף, מצד שני פערי רמות של 20 הינו גבוה מדי וכך יוצר עודף של תקיפות על משתמשים ברמה נמוכה.

    עכשיו לנקודה המרכזית.
    אני טוען שפערי רמות לא מתאים למשחק עם אוכלוסייה נמוכה, כי פשוט אין מספיק שחקנים לפצל את התקיפות.
    לכן הפתרון לזה הוא לבנות מערכת אחרת שתגן על משתמשים חלשים יותר.

    ההצעה שלי זה דבר ראשון לבטל את פערי הרמות.
    המערכת האחרת שתחליף את זה הוא לשים הגבלה של תקיפה שלכל שחקן יש ביום על שחקן מסויים.
    אני חושב שלהגביל את הכמות תקיפות שאתה יכול לתקוף שחקן מסויים אכן יעזור לאותו שחקן חלש, מכיוון שאם הגעת למכסה הזה, אז הוא יהיה מוגן ממך לשאר היום, אבל לו דווקא משאר השחקנים.
    כלומר הוא צריך להתגונן ממי שהכוחות שלו דומים לו, ומצד שני מי שאין לו סיכוי להתמודד, פשוט המערכת תתן לו עזרה.

    יש רק כמה נקודות ששווה לדון עליהם.
    1. איך המערכת תגדיר את המכסה שכל שחקן יכול לתקוף את השחקן המסויים?

    ברור לנו שיש כמה דרכים לעשות את זה.
    1. רמות.
    2. דירוגים.
    3. כוח כללי.
    אם הפערי רמות גבוהות אז סביר להניח שתוכל לתקוף פחות ופחות שחקנים שחלשים ממך.
    אם פערי הדירוגים גבוהים אז סביר להניח שתוכל לתקוף פחות ופחות שחקנים שחלשים ממך.
    אם הפערים בכוח הכללי הם גבוהים אז סביר להניח שתוכל לתקוף פחות ופחות שחקנים שחלשים ממך.

    עכשיו לבדוק מי מהם הכי יתאים למערכת.
    אני חושב שהכי עדיף פערי כוח כללי, כי מניסיון שלנו אז פערי רמות לא עוזרות כי תמיד פערי רמות לא יוצאות כמו שאנשים מתכננים במציאות.
    לפעמים החזקים ברמות נמוכות ולפעמים החלשים ברמות גבוהות ולכן אין משמעות.
    בנוגע לדירוגים, אם היה קהילה גדולה יותר אז אולי, אבל דווקא דירוגים וכוח כללי באים יחד, אז שווה להסתכל על זה ממבט של כוח כללי.

    כוח כללי.
    המערכת רואה בכל רגע נתון ששחקן חזק הוא שחקן עם כוח כללי פי x ממך, ולכן הוא מוגבל במכסה מסויימת של מנות בלתקוף אותך.
    אם הכוח הכללי של שני השחקנים דומים אז המכסה יותר גדולה.
    אם אתה חזק מאוד משחקן אחר אז המכסה נמוכה.
    זאת מערכת יותר יציבה, מה שחסר זה רק להגדיר מה הפער המתאים בכוחות כדי לתת מכסה מתאימה.
    לדעתי טבלה של פערי כוחות יעזרו לקהילה להבין כמה דברים.

    פער פי(*) מכסה(כמות שניתן לתקוף)
    1 120
    2 108
    3 96
    4 84
    5 66
    6 48
    7 30
    8 12
    9 6
    10 1

    למי שרוצה לדעת מאיפה קבעתי את זה...
    ביום ניתן במקסימום להרוויח 960 מנות, בהנחה ואתה לא קונה מנות. אז חילקתי את זה ב8 מנות, והגעתי למכסה בסיסית של 120.
    להבנה 120 זה הרבה.
    לשחקנים עם כוח דומה זה בהחלט פייר שיהיה להם אופציה לתקוף אחד את השני בלי הגבלה מיוחדת ו120 זה מספיק.
    אני בטוח שאחרים יודעים שפער של פי 2 או פי 3 ניתן להתמודד, פשוט תשקיע מקורות בנשק והפער הופך להיות פי 1.5 או תאמן חיילים...
    מה שבטוח זה לא פער ענק. ולכן, סביר שגם תהיה תחת איום מלקבל בזיזה מהם, אבל עדיין יש הגבלה אבל הגבלה הגיונית.

    מה שחשוב זה לשים לב לאנשים שבפערים של פי 5 והלך זה כבר אחרת.
    כל פער הוא משמעותי כבר, זה לא קל להתמודד עם פער של פי 5, זה עלול להיות מישו בדירוג 1 בעיר.
    כל פער מ 1 עד 4 זה ירידה ב10 אחוז במכסה, אבל מ5 והלך זה ירידה של 15 אחוז מהמכסה.
    בפשטות:
    120*1...0.9...0.8...0.7...0.55...0.4...0.25...0.1. ..0.05...0.0084.

    אני רוצה לציין דבר חשוב לא פחות, אם עזרת הברית גדולה מהכוח הכללי שלך באותם פערים אז המכסה הבסיסית שלך תהיה מוגבלת לפי אותו טבלה. משמע חברים, אל תצטרפו לבריתות של אדם חזק, אלא תהיו עצמאיים, אחרת...חבל לכם חברים לא תוכלו לבזוז.
    אז בואו אתן דוגמא.

    אני בא לתקוף את אדון אבוקדו.
    אני חזק ממנו פי 2, ואני בפער של פי 2 מעזרת הברית(חלש יותר מעזרת הברית).
    משמע המכסה הבסיסית שלי היא כמו אחד שהוא עם פער של פי 4.
    לכן אני יכול לתקוף רק 84 פעמים ביום את אותו שחקן.

    עוד דוגמא:
    אני בא לתקוף את השאול.
    אני חלש ממנו פי 4, ועזרת הברית שלי חזקה ממני פי 20.
    לכן אני יכול לתקוף עם פער של פי 16.
    לכן אני יכול לתקוף רק פעם אחת.

    עוד דוגמא:
    אני בא לתקוף את קש.
    אני חזק ממנו פי 1 ועזרת הברית שלי היא חלשה ממני פי 10.
    לכן אני יכול לתקוף אותו עם פער של 1.
    לכן ניתן לתקוף רק 120 פעמים.

    כנראה שמתם לב למשו מעניין, אם עזרת הברית מאוד חזקה אז אני לא יכול לתקוף, ואם עזרת הברית מאוד חלשה אז היא לא מהווה משמעות מיוחדת.
    כלומר שחקנים יתקשו לתקוף בברית חזקה, אם הם חלשים מאוד ביחס לכוח הברית.

    לסיכום, לדעתי המערכת הזאת יציבה והוגנת יותר ממה שיש כיום, אשמח לשמוע את הדעות שלכם בעניין.
    אני אפרסם סקר ככה שתוכלו להצביע.
    ממני,
    danielb32.

  2. #2
    Junior Member הסמל האישי של arel12
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    13
    דניאל נשמה כפרע עליך לא יכולתה לעשות מקוצר יותר? ניראלי כבר עדיף לשבת על זה לקפה חחח

  3. #3
    Junior Member הסמל האישי של danielb32
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי arel12 צפיה בהודעה
    דניאל נשמה כפרע עליך לא יכולתה לעשות מקוצר יותר? ניראלי כבר עדיף לשבת על זה לקפה חחח
    בפשטות:
    1. אני יכול לתקוף רק בתנאים מסויימים, התנאי זה פערי כוחות.
    אני חזק יותר אז אני יכול פחות לתקוף.

    2. הברית יכולה להגביל את המכסה שבו אני יכול לתקוף.
    ככל שהברית חזקה יותר ממני ככה אני מוגבל במכנסה.

Bookmarks

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •